Her finder du forskellige praktiske informationer om netop din afdeling:
Husorden
Plejeplan
Link til aktuel økonomi for afdelingen
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde - marts 2023
Referat fra afdelingsmøde 2022
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde - juni 2022
Referat fra afdelingsmøde 2021
Referat fra afdelingsmøde 2020
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde - november 2019
Referat fra afdelingsmøde 2019
Referat fra eskstraordinært afdelingsmøde - juni 2019
Referat fra afdelingsmøde 2018
Referat fra afdelingsmøde 2017
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde 2017
Referat fra afdelingsmøde 2016
Referat fra afdelingsmøde 2015
Referat fra afdelingsmøde 2014
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde 2014
Afdelingens regler om hegn, hæk og have
Pas på vinduerne:
Jeres vinduer kan, især ved solskin, absorbere rigtig meget varme. Derfor er det vigtigt, at vinduerne kan komme af med varmen igen, da der ellers kan ske brud på glasset. Der bør derfor ikke stilles eller hænges noget op foran vinduerne som f.eks. tæpper, dyner, puder, sækkestole og lignende.
Afdelingen har B-ordning (vedligeholdelsesregler)
Storskrald:
Storskrald kan stilles ved skuret ud for nummer 194.
Fælleshus og gæsteværelser:
Lejes kun ud til egne beboere. Vil du leje enten fælleshus eller gæsteværelser, så kan du møde op den første onsdag i måneden mellem 18.30-19.00 i fælleshuset, eller du kan maile til Lone Jespersen lonejespersen@outlook.dk
Priser på leje af fælleshus:
500 kr. pr. døgn og 1000 kr. i depositum.
Nøglen hentes og afleveres efter aftale.
Priser på leje af gæsteværelser:
100 kr. pr. person pr. overnatning + 300 kr. i depositum pr. værelse.
Børn under 12 år er gratis.
Der er to værelser med fælles toilet/bad. Hvert værelse indeholder 3/4 seng, og ekstra madras til gulvet. Der må max sove fire personer på hvert værelse.
Der er to dyner og to puder på hvert værelse, og man skal selv medbringe sengelinned.
Motionsrum:
Afdelingen har et motionsrum, der ligger i tremmerummet mellem Havkærvænget 206 og 208. Hvis du ønsker at få en nøgle til motionsrummet, så kontakt afdelingsbestyrelsen i fælleshuset den 1. onsdag i måneden mellem kl. 18.30-19.00.
Din afdelingsbestyrelse består af:
Formand Lone Jespersen |
Pia M. Sørensen |
Robert Jensen |
Tenna Pedersen |
Anne Marie Eriksen |
Yvonne Asmussen |
Michelle Hedemand |
1.sup Poul Hansen |
2.sup Peter Eriksen |
Afdelingsbestyrelsen holder møde i fælleshuset (Havkærvænget 100) den første onsdag i måneden. Fra kl. 18.30 til kl. 19.00 er mødet åbent for beboerhenvendelser.
Dagorden for afdelingsbestyrelsesmøder
Kontakt din afdelingsbestyrelse:
Referater fra afdelingsbestyrelsesmøder:
2023: | 2022: | 2021: | 2020: | 2019: |
Maj April Marts Februar Januar |
December |
December November Oktober August Juni Maj 2 Maj |
December November November Oktober August Juni Marts Februar Januar |
December November Oktober September August Juni Maj April Marts Februar Januar |
Har du brug for hjælp fra en driftstekniker, så skal du kontakte Østjysk Boligs Driftscenter.
Der er åbent for personlig henvendelse alle hverdage mellem klokken 9.00 og 10.00.
Der er åbent for telefonisk henvendelse mandag til torsdag mellem klokken 9.00 og 14.00 og fredag mellem klokken 9.00 og 12.00.
Driftscenteret ligger på Rymarken 33, Aarhus V og telefonnummeret er 87 44 75 93.
På alle tidspunkter af døgnet kan du desuden sende en mail på driftscenteret@ojba.dk eller indtaste en besked herunder: