Her finder du forskellige praktiske informationer om netop din afdeling:
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde 2019
Referat fra afdelingsmøde 2018
Referat fra afdelingsmøde 2017
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde den 8. maj 2017
Referat fra afdelingsmøde 2016
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde maj 2016
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde marts 2016
Referat fra afdelingsmøde 2015
Referat fra ekstraordinært afdelingsmøde 2015
Referat fra stiftende afdelingsmøde 2015
Affald:
Almindeligt husholdningsaffald skal smides i containerne ved indgangen. Sørg for at lukke plastikposerne, inden du smider dem i.
Papir skal i papircontainerne.
Batterier skal i battericontaineren.
Pap skal køres til genbrug.
Storskrald kan stilles (pænt) ved siden af cykelskuret, så sørger driftsteknikeren for afhentning.
Brandalarmer:
Det er meget vigtigt, at I aldrig tager jeres brandalarm ned - heller ikke når den hyler. Hvis I gør det, sendes der nemlig automatisk en besked af sted til brandvæsnet, som vil sende en vagt ud. Et sådant udkald kan koste op til 10.000 kr., og når det er grundløst, er det jer selv, der skal betale. I stedet skal I, hvis alarmen går i gang, uden der er brand, lukke godt op for vinduerne. Hvis der bliver luftet ordentligt ud, stopper alarmen efter 20 sekunder. Hvis den bliver ved med at hyle, så vil der også blive sendt en vagt af sted, så det er vigtigt, at der bliver luftet godt ud med det samme.
Brugervejledninger:
Her finder du brugervejledning omkring dørlås og dørtelefon
Her finder du en vejledning til dit Nilananlæg
Hvad gør du, hvis din nøglebrik bliver væk eller ikke virker?
Opvaskemaskine:
Det er tilladt at bore et hul i skabspladen til rum under håndvasken, ind til rummet under køleskabet, og at bore hul i køkkenbordpladen over køleskabet i øverste hjørne tættest på væggen. Hullet skal være fem cm. i diameter. Når du flytter fra din lejlighed, skal du have en prop ved Driftscenteret til at lukke hullet. Alle VVS-installationer skal laves af certificeret VVS-installatør. Alle udgifter skal betales af beboeren.
Kælderrum:
Til hver lejlighed hører et kælderrum. Der er en opslagstavle ved indgangen til kælderrummene, der viser, hvilket rum der hører til hvilken lejlighed. Hvis du ikke kan finde dit rum, kan du kontakte Driftscenteret.
Vaskeri:
Vaskeriet findes i kælderen. Her finder du en brugsanvisning til Pay per wash.
Vedligehold af indvendigt træværk
Rengøring og maling af vægge
Afdelingen har B-ordning (vedligeholdelsesregler)
Der er tegnet glas- og kummeforsikring for afdelingen
Din afdelingsbestyrelse består af:
Morten Damm Kjær Jørgensen | Bispehavevej 5, 02. 9 |
Andreas Magnussen | Bispehavevej 3, 01.15 |
Julie Kærbye Sørensen | Bispehavevej 3, st.3 |
Henriette Lybeckker | Bispehavevej 5, 03.13 |
Søren Stubkjær | Bispehavevej 5, 02. 14 |
Suppleant Sacha Liv Roest | Bispehavevej 3, st. 15 |
Kontakt din afdelingsbestyrelse:
Har du brug for hjælp fra en driftstekniker, så skal du kontakte Østjysk Boligs Driftscenter. Her sidder driftsleder Søren Voigt klar til at hjælpe dig.
Driftscenteret kan kontaktes alle hverdage fra kl. 07.15 - 09.00 og torsdag også fra kl. 15.00 - 17.00 på Hasle Centervej 219, 1.th., Aarhus V.
Du kan også ringe til Driftscenteret i samme tidsrum på 87 44 75 93.
På alle tidspunkter af døgnet kan du sende en mail på driftscenteret@vm-ojba.dk eller indtaste en besked herunder: